![]() |
|
|||||||
| Generel præsentation Her kan du skrive en præsentation af dig selv, dine kæledyr osv. Under de enkelte dyrekategorier kan man lave en mere specifik præsentation. |
![]() |
|
|
|
Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|
#1 |
|
Bruger
Blev tilmeldt: Jul 2010
Bopæl:
Midtjylland
Kæledyr: Ingen kæledyr
Tak: 0
Takket 0 gange i 0 indlæg
Mit humør:
|
Velkommen for mig :)))
Halli Haloo
![]() Hej med jeer ![]() Ja... så begynder man vel ![]() Jeg er en dyreelsker som jer andre men har ikke nogen dyr i øjeblikket, da jeg fik hamster, men blev allergisk og desvære måtte skille mig af med lille Cola Men han har heldigvis fået et nyt hjem med en masse venner ![]() Jeg har ok megen erfaring vil jeg tro og kunne godt tænke mig en papegøje.... Men skal nok vente lidt, er ikke sikker på om jeg kan tåle fjer ![]() nååh det var hvad der kom her i forløbet så værsegod at læs ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rotteentusiast af 1. grad
Blev tilmeldt: Feb 2009
Bopæl:
Sydsjælland
Kæledyr: Hund Kanin Tamrotte
Dyreblog: 1
Tak: 3
Takket 9 gange i 8 indlæg
Mit humør:
|
Hej og velkommen til :)
Hos lægen kan du jo få testet om du kan tåle de forskellige dyr og evt. hvad du ikke kan tåle fra dem. Nogle gange er det pels/fjer, andre gange er det hudcellerne og andre gange igen er det urinen... :) Men velkommen til ;)
|
|
|
#3 |
|
Bruger
Blev tilmeldt: Jun 2010
Bopæl:
Midtjylland
Kæledyr: Kat Tamrotte
Tak: 0
Takket 0 gange i 0 indlæg
|
Velkommen til :D
|
|
|
|
![]() |
| Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|
Lignende tråde
|
||||
| Tråd | Tråd (emne) startet af | Forum | Svar | Indlæg |
| Generel Præsentation Velkommen til mig! :D | Shjelle | Generel præsentation | 5 | 23-07-2010 19:34 |
| Præsentation Jeg byder velkommen... | >Maria< | Tamrotter | 2 | 26-03-2010 22:25 |
| Generel Præsentation Halløjsa. | marlou | Generel præsentation | 5 | 30-09-2008 15:40 |
| Præsentation mine Deguer | Skydanser | Degu | 2 | 07-05-2006 11:33 |