![]() |
|
|
#1 |
|
Kæledyrsentusiast
|
Akvariefisk
Jeg kunne godt tænke mig at få gang i vores akvarium.
Deri skulle der gerne være de små guldfisk, og så vil jeg lige høre hvad i mener. Jeg har fået af vide at de ikke behøver ilt, men kan det passe ?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gæst
Bopæl: Kæledyr:
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kæledyrsentusiast
|
Det Har Jeg Fået Af Vide I En Dyrehandel. Faktisk I Flere.....
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gæst
Bopæl: Kæledyr:
|
Så skal du nok ikke købe dine fisk i dem hvor du har fået det at vide ;)
Hvis de ikke havde behov for ilt, ville de ikke have gælder. De er der jo udelukkende for at filtrere ilten fra vandet :) |
|
|
|
#5 |
|
Erfaren journalist
|
Fisk
ja undskyld at jeg tager det her op igen agn ilt til fisk i skriver at de skal have ilt altså guld fisk . så har jeg så et spørgsmål min far havde en gang guld fisk i haven i når der er vinter og damen fruser til så for de da ikke ilt og så når isen er tøget op så svømmer de rundt hvordan får de så ilt når damen er frosset jeg må ankende det har jeg faktisk tit tænkt på for jeg ved ikke noget om fisk.
mvh Gregersen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kæledyrsentusiast
|
Hejsa Dennis.
Det skal du ikke undskylde.. Jeg tror stadig ikke det er nødvendigt at de får ilt... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bruger
Blev tilmeldt: Jun 2010
Bopæl:
København
Kæledyr: Akvariefisk
Dyreblog: 1
Tak: 0
Takket 0 gange i 0 indlæg
Mit humør:
|
Okay vi tager den også her inde :P
iltning af vand akvarie eller bassin - sker ved at vandoverfladen bliver brudt. dette betyder at der skal være små bølger i overfladen. dette kan man gøre ved at filtrets udstrømning sker i vandoverfladen. Eller hva. luftsten. så så længe der er gang i overfladen så er der ilt i vandet :) |
|
|
|
![]() |
| Tags (nøgleord) |
| akvariefisk |
| Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|